//AinulLittleSweet

Memperkenalkan diri!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stalk in my unprivate diary . Be nice here or i call My Superman to kill you!.

Status : Ainul Nabilah is Taken By Mrs . Nuq :3


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: ShabiellaSabrie

Apa Salahku ?

      Dia orang yang paling aku sayang dan cintai.Dia memberi ku kebahagiaan,kegembiraan di saat hati ku kesedihan.Tapi,kebahagiaan dan kegembiraan itu hanya sementara.Aku dan dia break disaat aku sangat memerlukannya.Tapi aku tahu dan aku percaya hubungan kami tidak akan kekal selamanya.Banyak kawan-kawan ku berkata,dia tidak pernah lama untuk menjalani sesebuah hubungan.Tapi aku enggan percaya,sebelum aku betul-betul untuk mencubanya.

     Setelah beberapa bulan aku menjalani hubungan dengannya,aku dapati dia seolah-olah mempermainkan perasaanku.Hubungan kami putus,sambung....mcm tali nelon,putus ikat lagik...Apa maknanya semua itu.Adakah dia benar-benar hendak mempermainkan perasaanku,adakah dia hendak mencuba untuk menyakiti hati ku.Apa dosa ku,apa salah ku sehingga dia mempermainkan perasaanku ini.Sedangkan sebelum ini aku tidak pernah kenal siapa dia,tidak pernah tahu siapa dia.Persoalan yang bermain di minda ku sekarang adalah,apa dosa ku terhadapnya,apa salah ku padanya sehingga dia menyakiti dan mempermainkan perasaanku ini.

Mr . Nuq Pleaseee !!
            
       Ya Allah,aku mohon suatu hari kelak aku akan dapat jawapan yang bermain di fikiranku.....
xpe aq keras umpama batu ! tuhan pasti tolong aku !